1399-09-18 13:32
376
0
71963
کنعانی خبر داد :

برگزاری نشست شورای اداری تخصصی استان با موضوع پایش واحدهای صنعتی و خدماتی

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان از برگزاری دومین نشست شورای اداری تخصصی استان با موضوع پایش واحدهای صنعتی و خدماتی استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ دومین جلسه شورای اداری استان با موضوع تخصصی پایش واحدهای صنعتی و خدماتی به صورت وبینار  با حضور مدیر کل و معاون نظارت و پایش و روسای ادارات  حفاظت محیط زیست  شهرستانهای استان و نیز روسای ستادی اداره نظارت و پایش و اداره مدیریت عملکرد  تشكيل شد.

در این جلسه ادارات حفاظت محیط زیست شهرستانها براساس برنامه زمان بندی شده در خصوص وضعیت عملکرد شهرستان در حوزه نظارت و پایش صنایع و واحدهای خدماتی به نوبت غیر حضوری بیان داشتند.

در ادامه مدیریت عملکرد از وضعیت عملکرد نظارت و پایش در سال 1398 و نیز اداره نظارت و پایش در خصوص وضعیت ادارات شهرستانی در حوزه نظارت و پایش توضیح دادند.

در ادامه دکتر ریاضی فر معاون نظارت و پایش در خصوص ارزیابی عملکرد ادارات شهرستانی و اداره نظارت و پایش و بررسی وضعیت و جایگاه عملکردی استان توضیحاتی را ارائه نمودند.

در پایان کنعانی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان پس از استماع عملکرد معاونت و ادارات تخصصی و تابعه شهرستانی در خصوص جایگاه قانونی و برنامه ریزی مدون استانی بعمل آمده و انتظارات قانونی  سازمانی واستانی را بیان داشتند. همچنین براساس ارزیابی بعمل آمده در ادارات کل رتبه ادارات شهرستانی در خصوص حوزه های مختلف عملکردی به صورت آماری تحلیل و جایگاه هر اداره مشخص و در جلسه اعلام گردید.

کنعانی درادامه افزود : با توجه به شرایط کرونایی کشور به منظور پاسداشت و رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی تمامی جلسات به صورت وبیناری برگزار می شود  همچنین با هماهنگی  بعمل آمده تمامی ادارات تابعه و ستادی مجهز به تجهیزات ارتباط وبیناری خواهند شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.